fredag, september 02, 2011

happy happy friday

Middagsinspirasjon...

Happy friday!

Så var plutselig fredagen og helgen her igjen, med fredags mys og alt som hører med. Jeg og Corneliusen storkoser oss her hjemme, men på fredagene er det ekstra stas for da skal pappaen skal være hjemme i to dager og vi kan bruke dagene i helgen til kos og familiehygge.
Alle jeg snakker med er så opptatt av at jeg må nyte denne tiden for den går så alt for fort, selv synes jeg dagene flyr avgårde uten at jeg egentlig rekker å tenke så mye over det. Men når man vi har det bra og de dagligdagse rutinene er på stell, blir det vel sånn...
I dag er det 10 uker siden livene våre ble totalt forandret, da denne lille gaven kom inn i våre liv, og vi blir stadig forundret over hvor raskt utviklingen går og ting forandrer seg.

Som hemmafru burde jeg sikker ikke innrømme dette, men middagsinspirasjonen her hjemme er på et lavpunkt for tiden. Nesten litt pinlig og innrømme at jeg er en stor fan av kokebøker og at min samling av disse nå har oversteget hva bankmannen har funnet lagringsplass til!
Til tross for dette sliter jeg med å snekre sammen en middagsmeny hver uke, derfor tok jeg i dag bøkene fatt og tenkte jeg skulle finne litt ny inspirasjon. Så får vi se hva helgen bringer av kulinariske eksperimenter...

Hva skal dere bloggiser slå til med denne helgen da?

helgekos & klem
T

SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig