lørdag, januar 28, 2012

LØRDAGS INSPO!


LOOOOVE IT ALL!!!



Lørdagshilser dere alle!



Av og til har jeg ingenting å ha på meg (flere som har det sånn??). Men da bare tar jeg en liten titt på dette bildet.
Skoene, den sorte tights'en, et skjerf, trenchcoat og vips,
-jeg hadde visst noe å ha på meg allikevel! 

Så enkelt, at ikke jeg kom på det selv (yeh, sikkert!!).


Måtte bare vise dere bilde under, hvem kommer på sånn??


[via]


Nå blir det tv & thaimat resten av denne lørdagskvelden.


En finfin kveld ønsker jeg dere!


koz & klem
T

SHARE:

2 kommentarer

  1. haha, ser det er enkelte som er veldig kreative, sykkel på badet... hoho... :)
    fiine klær :) Jeg har startet blogging for 1 mnd siden...kanskje når jeg har blogget lenge så står d en sykkel på badet mitt og, merker jeg blir veldig "hermete" av enkelte ting...
    Ha en fin lørdag :)

    SvarSlett
  2. Haha, helt underbar ju.
    Är det ok om jag lånar bilden av dig och uppger att jag lånat den från din blogg?

    /Lena

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig