fredag, januar 27, 2012

VÆRIG FREDAG!


Ojojoj, for et vær vi har hatt her i natt.



Heia fine fredagen!


Gikk til sengs i går mens det blåste storm ute, men det morsomme er at på YR meldte de at ute var det BARE lett bris!! 
Hvor vanskelig kan det være å ta en titt ut vinduet egentlig når man melder været??!

Vel, jeg skal holde meg inne i hele dag for jeg brygger på en forkjølelse og tar ingen sjanser med været der ute.
Dermed blir det thè & honning i koppen, masse nye magasiner og litt smågodt i skålen.
Finfin fredag spør du meg!!





Hva skal du gjøre denne helgen? Legg gjærne igjen en liten hilsen så tar jeg turen innom bloggen din jeg også.
Er så gøy å oppdage nye fine blogger der ute i bloglandia.


Ha en finfin fredag alle dere fininger der ute.
Vi ses snart igjen...


koz & klem
T
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig