fredag, mars 30, 2012

FINE FREDAGEN!




Hello cupcakes!


Så var den endelig her igjen, denne fredagen jeg har ventet så leeenge på. Vi går med den inn i påsken hele familien og gjett om jeg har ventet på dette!

Ute har vi i god påskeånd fått full vinter igjen!
Hadde planer om å ta frem hagemøbler & grill i løpet av påsken. Akkurat nå er det bare snøfreseren som får kommer frem.
Vi får se hvor lenge det varer...

Ingen skipåske i år for oss, derimot tenkte vi ta en lite sveng på hytta ved sjøen. Nyte late dager i vårsolen og kanskje en fottur eller to, vi får ta det som det kommer, men vinterklær og ski skal ihvertfall ikke være med i fullpakket bil når vi drar!

I kveld blir det hyggelig taco-middag med venner av det gravide slaget!
Vedder på at de er ganske spent nå, bare tre mnd til den lille entrer verden, hadde det akkurat sånn for et år siden jeg også der jeg gikk å ruga! Gravid med førstemann og barnerom, vogn & babytøy lå allerede vasket og klart. Nå er han blitt storgutt på litt over ni mnd.
Tiden går så alt for fort...

Nei, nå skal jeg kosemose meg litt med nybakt brød & div digg fra Nicolas Vahe. Anbefaler virkelig tomat & artisjokk pestoen, nydelig.



Ha en finfin fredag du også







SHARE:

1 kommentar

  1. Hei på deg.
    Riktig fin fredag, og påske til deg også ;)
    Flott blogg du har, legger meg til som ny følger, for her titter jeg snart innom igjen!
    Klem, Monica

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig