onsdag, mars 28, 2012

TJUVSTART PÅ PÅSKEEGGET!!





Velkommen lillelørdagen!



Så var den her i igjen, lillelørdagen.
Dermed kan man kose seg litt, og etter å ha smelt av en formue på ekte luksussjokolade (her snakker vi typen i disk til rundt 10 kroner pr bit!!), tjuvstarter jeg på årets påskeegg.
-Men egentlig tror jeg ikke denne godisen kommer til å vare de få dagene som er igjen til påske, skal jeg være helt ærlig!!

Da Cornelius ennå ikke bryr seg særlig mye om forskjellen på godis og leverpostei, er nok dette siste året foreldrene får ha (sitt eget) påskeegg i fred!! 






Nydelige, små fristelser med smak av sjokoladetrøffel, mocca, pasjonsfrukt, sitron & champagne.
mmmmmm......


Tror det må til med litt sterk kaffe nå!



Tjing!






SHARE:

2 kommentarer

  1. Yummy! Jeg er en selverklært sjokoholiker, så nå fikk jeg vann i munnen her :) Har ellers en utfordring akkurat nå med tema vis frem din kommode, kanskje du vil delta :) Ha en herlig onsdag! Klemmer

    SvarSlett
  2. De såg vannvittig godt ut:-)
    Kaffi + sjokolade = fantastiskt spør du meg.
    Enjoy!

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig