fredag, april 13, 2012

BESTE DAGEN ER HER IGJEN.


Freshe ranunkler i den vakreste purpurfargen ever!



Så kjør vi fredag da dere!



Beste dagen er her her igjen bloggiser!
Sitter som et slakt med laptoppen på fanget og sliter med å holde meg våken. PW på nesten en time etterfulgt av trilletur med Cornelius har tatt helt nuven på meg denne fredagen.
Tok en liten sveng innom besteforeldrene til Cornelius innimellom også for Cornelius har vært så sutrete i hele dag, at jeg tror det er en tann eller to som vil frem!




Neida, ser egentlig ganske så fornøyd ut her, men så sluttet mamma å ta bilder og da...!



Freshe fredagsblomster har også kommet på bordet, mens middagen blir det så som så med i dag...
Har lite eller ingen matlyst igjen etter påsken og sliter derfor med lite inspirasjon når det gjelder middagsfix. Tror det blir take away thai hvis bankmannen kan svinge innom på veien hjem.

I morgen har undertegnede STORE(!!) planer om å få klippet Cornelius for første gang hos frisøren, lurer veeeeldig på hvordan det vil gå...


Nei, nå kjører vi that-friday-feeling dere, og blogges snart igjen!


Ha en finfin fredag cupcakes




SHARE:

1 kommentar

  1. For en sjarmør :) Lykke til med klipp!
    Ville bare si at jeg har gitt deg og den nydelige bloggen din en blog award (se på bloggen min)!
    Ha en SUPER helg :D Klem fra meg.

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig