fredag, april 20, 2012

Å HA UKAS BESTE DAG


Det ble favisen kyllingburger med chorizo på Jordbærpikene til lunch denne fredagen. Cornelius var også ganske så fornøyd der han slo "laffen" i bordet & sang noe forferdelig høyt & ugjenkjnnelig sånn at de på nabobordet lurte på om noen drev og tok livet av ei katt!



Hei & velkommen ukas beste dag!


Plantene vannet - jepp
Gulvene moppet - jepp
Freshe blomster - jepp
Bolledeigen ferdig og i ovnen - jepp

Da var vi klare for nok en helg.
-Og nei, dette er ikke et forsøk på å agere super-hemmafru. Bare litt energioverskudd denne fredagen.

Byttet ut den vanlige fredagssushien til lunch i dag med en ny favis; kyllingburger med chorizo & bakte småpoteter.
Saftig kyllingbryst på brød med salat, tomat og chorizo, -digg sier jeg bare!

Våren har helt klart funnet veien til oss og i dag måtte jeg faktisk investere i årets første solfaktor. Tenk det, faktor 50 og greier!!! Vel, egentlig er den til Cornelius men jeg kommer nok til og være innom flasken noen ganger jeg og...


Nå skal jeg gripe denne fredagen og slumre med resten av la familia på sofaen, og nyte kommende fridager...



Nå kjører vi fredag dere☺




  
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig