mandag, mai 07, 2012

MANDAG OG NY UKE IGJEN


Litt plantefix igjen denne søndagen. Bare bittelitt sol var det som skulle til for at jeg hev meg rundt og plantet som en gal i krukker & kar!



Heia fininger!



Vært stille noen dager her på bloggen men det har helt naturlige årsaker. En veeeeldig travel uke sist uke som ble avsluttet med konfirmasjon denne helgen.
Tror faktisk jeg har forspist meg på kaker & deilig tapas!

Terrassefixingen begynner nå og bli ganske så bra.
Dessverre er det ennå litt for kaldt på natten så på kveldene må mannen springe mellom stua og terrassen med krukker, puter & lykter. Her skal det ikke fryses nei!




Klementiner, sukkulenter og blomstrende kløver.
Krukker fra Tine k & Riviera Maison.


Nå blir det middagsfix og litt digg musikk på geneva'n.
Digger den kule lyden og all den bra sommermusikken som har kommet. Spiller Vinni's god morgen norge på full guffe mens jeg og Cornelius danser rundt på gulvet.
Fin måte å starte dagen på sier nå jeg!



Ha en finfin mandag da dere!




  
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig