søndag, juli 15, 2012

LITT SØNDAGSPIX





Litt pix fra vårt landsted ved kysten.



God søndagskvelden!



Etter fine dager ved kysten er vi igjen tilbake her hjemme. Vi har slappet av sammen med familien og virkelig kost oss når det var godt vær. Hørte rykter om at været var bedre ved kysten enn i byen, så det var jo bra!






Litt kunst & håndverk ble det også tid til. Ble lite kjøp på oss denne gangen, men det føltes greit. Hvis jeg skal kjøpe, må jeg VIRKELIG være forelsket i bilde eller tingen før jeg slår til. -men masse fint var det selv om jeg ikke helt fikk "the feeling"...







Et nydelig bryggemiljø som nå er vernet for fremtiden. Her kan du gå mellom små romantiske hvite hus og gamle brygger. Innimellom finner du en utstilling, en koselig cafe og noen som øver på årets spel.

Nei, nå skal vi krype til køys. Skal til svangerskapskontroll i morgen tidlig og som litt for sliten småbarnsmamma trenger jeg alle timene jeg kan få under dyna!




Klemz!




- Posted using BlogPress from my iPad
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig