tirsdag, august 14, 2012

EN SMAK AV SOMMER IGJEN HOS ÅGOT & LIAN




Dagens lunch ble på byens nye fiskeplass, Ågot & Lian.



Tjing på dere igjen!


I dag?

Joda, i dag har vi tatt en liten sveng ned til byen mens Cornelius har barnehage for å nyte av det gode været og det faktum at bankmannen har sine siste dager i pappaperm.
En liten par-lunch, nesten som i gamle dager!




Vi spiste himmelske blåskjell & deilige smørbrød med laks, skagenrøre & saus.
mmmmm...

Tenk at du også kan få kjøpe med deg hjemmelagde fiskekaker hvis du vil spise disse gosakene hjemme, -så bra!




Til tross for det fine været måtte jeg inn en liten tur for å sjekke ut de nye, urfine lokalene de har fått til. Digger virkelig denne stilen, ikke for stivt, (-for oss folkelige trøndere!) en råbra mix av krystalllysekroner & industriell design.
Bærre lækkert!!




Jeg Oooaaade litt da jeg møtte denne karen på toa!




Riktignok har jeg noen år på baken med marinbiologistudier og noen dykk i ulike farvann verden rundt, men denne karen tok litt pusten fra meg!

Så bedrev vi litt people watching bak mørke solbrilleglass og snakket om hvordan livet nå har fått ny mening med en liten knert og en ny liten knert på vei...

m.a.o en helt vanlig tirsdag med vår familia!


Nå skal jeg late & strekke meg som katta ute i solskinnet noen timer før vi skal plukke opp Cornelius, prøve å finne ny pute til dekkstolen min, og møte gode venner for en bedre middag nede på Solsiden.



En finfin tirsdag til deg også!


SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig