onsdag, september 05, 2012

Å STARTE EN HELT VANLIG ONSDAG




Komme-igang-dagen-frokost på Dromedar denne onsdagen.




Heia storm-onsdag!



Guri malla for en storm vi hadde i natt!!!!

Så var lillelørdagen her igjen og dagen fylles opp med gjøremål og ukestart på dia-målinger. Tenk, en hel uke fremover må jeg måle BS, føre opp hva jeg spiser og ikke minst, tenke over alt jeg putter i munnen. HJELP!!!!!

Ellers blir dagen som vanlig, litt møter, litt mail, litt jobb, litt familie og litt matfix...



Ha en finfin lillelørdag friends!




SHARE:

1 kommentar

  1. Oioi, her har det skjedd ting skjønner jeg - tenk at jeg ikke har fått med meg at du er preggo...! :) Da får dere samme aldersforskjell som mine to små nevøer har. Nå er de seks og sju år gamle og veldig knyttet til hverandre; pseudo tvillinger kalles det visst ;) Så synd at du har fått svangerskapsdiabetes, lykke til! Blir alltid inspirert av bloggen din, du har så fin interiørstil så jeg håper du fortsetter å poste bilder fra trinestilhjemmet :) Ha en fortsatt strålende onsdag! Klemmer

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig