fredag, september 07, 2012

TORSDAG....



Dagens preggo mamma, hele 29 uker!!
(Favis jakke Hunkydory, singlet H&M, sort linbukse YaYa)




Velkommen helgen!


...Nop, fredag igjen!

Brukt de to siste dagene på hemmafix, nærmere bestemt husvask. Gjett om det var på tide???!
Så nå sitter jeg her, endelig ferdig og hele huset er ryddet og lukter rent. Blir så imponert av dere som har det slik hele uka, -for sånn er det helt klart ikke her (bloggsannhet endelig)!!
Med en mage på str 29 uker ++, tar ting litt lengre tid merker jeg... Før blåste jeg over hele huset på en formiddag, mens nå må jeg finne på en hel masse kreative arbeidsstillinger for å komme til over alt. Sitte på en stol for å vaske under bord & senger, gjett om jeg ser smart ut!

Så litt syting er vel på sin plass når bankmannen kommer hjem fra reise senere i dag??!!

Nå skal jeg hoppe i dusjen, shoppe litt på webben & kjøpe friske blomster til helgen.
Hele familien møtes for en bedre fiskemiddag hos besteforeldre senere i dag, så kan endelig helgen komme og jeg synke ned i sofaen med litt digg i skåla (-og sikkert sovne lenge før det hele begynner på tv'n!).



Fredag, you gotta love it!






SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig