onsdag, oktober 10, 2012

EN ROLIG MORGEN




Gått litt bananaz på Deli de Luca med frokosten denne onsdagen!



Lillelørdagen, -igjen!


Jada, dagen er i full gang. Kommet hjem etter en transportetappe med knerten i bhg og bankmannen på jobb. Regnet så utrolig mye i dag at mannen ba pent om transport for seg & knerten og da kunne jeg jo ikke si nei.

Men nå sitter jeg her altså, med computeren på fanget, en varm epledrikk, baguett & bolle. Nyter stillheten i huset og prøver å få lest litt mail og få unna litt småting før jeg igjen tar en sveng inn til byen for å skaffe litt småting. Kanskje blir det en tur innom den derre svenske møbelgiganten for å få tak i noen småting, komme hjem for å være sånn ganske fornøyd med meg selv!





Nå skal jeg slurpe i meg en digg smoothie, få påfyll og mase energi av frukt & bær for resten av denne lillelørdagen.

Høres ut som en bra plan, vi kjører på nå!!


koz



SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig