torsdag, oktober 18, 2012

LITT MAMMALYX PÅ BEINA






Så var det tid for litt retail therapy igjen, -ikke at jeg egentlig skulle trenge det, men av og til er det bare så match! Hadde egentlig bestemt meg for et par snygginger fra See by chloe denne høsten, men da jeg kom inn i skobutikken denne dagen, og disse ropte på meg, var det bare løøøøve da jeg kom over disse finingene.

Muahahaha, 
-bare-må-ha, bare-må-ha!




Akkurat passe til høst og vinter, shopping og trilletur, bukse eller skjørt. Argumenter som faller i god jord her!
Kan nesten ikke vente med å få ut og fingå i høstværet.




For fine sko må man jo ha!


Da kjører vi torsdag dere, en dag som bare plutselig var her. For i morgen venter ukas beste dag.


I morgen begynner helgen igjen!




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig