torsdag, november 08, 2012

A COFFE A DAY...




-don't keep my doctor away!

Måtte vente til langt utpå formiddagen etter legetimen før jeg fikk min første kaffe i dag (wow wow). 
Smile,- your on camera!!


Heia 


Hjemme alene-torsdag jeg & knerten i dag. 
Da koser vi oss ekstra mye, sover lenge, -faktisk så lenge og så mye kosa vi oss i morges at de lurte på om vi hadde kommet ut for en ulykke da vi kom slentrende inn i barnehagen!





Cornelius synes det er ekstra stas når mamma har så god tid på morgenen men lurte stadig på hvor pappa var, og prøvde flere ganger å ringe etter han med lekemobilen!!
Da pappa sitter værfast en plass i nord Norge, kan det hende vi får en like fin avslutning på uken i morgen også.

Nå skal jeg bare logge av her, hente knerten i bhg for i dag skal vi spise middag og kose oss hos bestemor & bestefar resten av kvelden.

Storfint spør du meg!


koz



SHARE:

1 kommentar

  1. Deilig med kaffe, den beste koppen er den om morran!
    Nordnorge ja, vet ikke hvor langt nord mann din er, men her hvor jeg bor...ca Alta er det...ikke uvär men det er ikke heller "godt" vär. Håper du får mannskapet hjem imorgen!

    Klem Anna

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig