tirsdag, desember 18, 2012

OM Å HA HELT VANLIG TIRSDAG OG FINE BLOGGLESERE




Hverdagsmyyyys en helt vanlig tirsdag.



Heia fininger!


Så koselig å se at så mange av dere fortsatt tar turen innom bloggen til tross for alt for laaaaangt fravær sist uke. Blir veldig glad av å se at så mange titter innom og dere må gjerne legge igjen en kommentar så jeg kan ta turen tilbake også. Det er så gøy å oppdage  nye bloggfriends og jeg oppdager stadig flere flinke og innovative bloggere der ute som jeg daglig tar turen innom.



Julelys & krukke fra Tine K


Har nettopp satt meg ned med en latte og pc'n etter en omgang med middagsfix denne tirsdagen. Prøvde meg på en oppskrift med hjemmelagde kjøttboller på italiens vis. 
Tror de ble sånn passe...

Skal servere dem på ekte italiensk vis med surdeigsbrød, pasta, tomatsaus & masse parmesan & pepper. 




Nå venter litt gaveinnpakking, en maskin med klesvask og nok en latte før jeg trekker opp i sofaen med føttene under haka med Albert på en hånd og fjernkontrollen i den andre. Tenner ennå flere duftlys rundt om i stuen så bankmannen kan klø seg på nesa når han kommer hjem, -si hmmmm og her lukter det parfymeri!
Nok en vanlig tirsdag...

PS; Noen som vet hvor jeg kan få tak i årets julelys fra Voluspa? 
Er utsolgt i hele byen og jeg skulle så gjerne fått tak i noen før jul, de dufter bare helt nydelig.



Koz



SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig