torsdag, januar 03, 2013

EN NOA DAGENS




Dagens hemmafru i litt nytt fra Noa Noa og Hunters i anledning regnet og stormen ute da vi tok dagens pw!



Heia årets første torsdag


Har dere et godt nytt år så langt?


Ush, her har vi igjen fått nesten nyttårs stom med vind & regn, tåke & sørpe. Har gjort noen shoppingvarp på salg denne uka til både liten og stor. Dagens er salgskupp jeg gjorde hos Noa Noa i går. Ble også en lekker bukse som ligger og venter på meg i byen da de ikke hadde flere igjen i min str i butikken. Det ble også noen kupp på gutta, som de nok bryr seg fint lite om, enda!! 

Hele familien har gått småsyk denne jula og det virker ikke som om det vil slippe hos noen av oss. Bra det nye året fikk en myk start med kortuke så vi kan bruke den kommende helgen til restitusjon. Enda bra vi har styrt unna influensaen som ser ut til å ha rammet halve befolkningen. 

Hvordan er det med dere, hva gjør dere for å holde dere friske?

I morgen kjører vi årets første favis-fredag, damer. Jeg tenkte jeg skulle bruke dagen til å rydde ut de siste restene av jul, er så deilig å få ryddet ut det gamle året og inn med freche vekster og litt som minner oss om at nå kommer våren!



Koz



SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig