fredag, desember 27, 2013

ROMJULEN





Juletre anno 2013!



Heeey i romjula!



Har dere hatt en fin jul?

Her har akkurat 2 små gått til sengs for en liten siesta og bankmannen & jeg sitter med hver vår latte, gumler brente mandler og oppdaterer oss på iPad'n. Har spist en deilig julefrokost/lunch hos mamsen & pappa i dag og tatt farvel med familien som i dag måtte reise hjem til Oslo etter endt julefeiring. Et lite treningspass har jeg også klart å lire inn mellom all julematen og all godisen vi har spist i år, og er veeeeldig fornøyd med det:)

Nå blir det snart middagsfix her hos oss. I dag tror jeg det blir siste dagen på veeeldig leeenge med julemat. Begynner å bli litt lei nå, så i morgen tror jeg vi skal prøve oss på litt tryll-med-salmalaks. Sushi hadde smakt utrolig godt nå tror jeg. 


Ha en finfin romjul alle sammen

SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig