fredag, januar 24, 2014

HELGEN & LITT MATTERAPI




Dagens moi!



Hei fredagen & fine bloggvenner!



Kanskje årets mest rare uke dette. 
Hadde ikke ventet å få dårlig nytt og ble derfor litt skuffet da det kom. Men man får bare stable seg på beina igjen og gå på med nytt mot. Det trenger da ikke bli så ille alikevel...  Om ca 4 uker får jeg vite om det blir operasjon på albuen, og frem til da er det lite annet jeg kan gjøre med det.

Så det så.






Men i dag er det fredag igjen og jeg skal straks spise en bedre lunch med gode venninner før jeg må få handlet inn litt godt & nyttig til helgen. Det er ren T E R A P I den derre handleturen på ICA på fredagene! Å bare tussle rundt mellom ferskvarediskene og planlegge helgens middager med hva de nå enn måtte ha for ferske råverer, er noe av det beste jeg vet!

Hva skal dere spise for noe godt denne helgen da?
Hadde vært gøy om dere skrev litt om det.


Nei, nå må jeg komme meg avgårde.


Ha en finfin fredag & helg da alle sammen




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig