mandag, januar 06, 2014

IKKE HELT KLAR ENDA




Sirkusparken i går. Toppers for både liten & stor.





Velkommen 2014!!

Første ordentlige heluke dette året. Så var helgen over. Hvor fort gikk ikke det? Det var jo nettopp fredag og helgekos? Den beste helgen... Er egentlig ikke helt klar for dette jeg! Henger fortsatt igjen i julemodus så dette blir en litt brå start med hverdagen for meg. Mye som skjer for tiden da. Mye spennende for min del som jeg må vente litt med før jeg kan legge ut her enda. Teaser, I know!!





Lade kirke.
Gode minner.
23.08.03
Den beste dagen.


Tok en liten sveng bort til Sirkusparken for at gutta skulle får brent av litt energi i går. Så mens jeg trillet rundt på fjosken, drakk en latte og nøt litt mimring fra ca 10 år tilbake, -løp bankmannen i jevnt høyt tempo mellom klatrestativ og disser. Cornelius brandt ut alle batterier kan jeg vel trygt si!!


-Men mandagen igjen altså...
Velkommen skal du være.






SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig