søndag, januar 05, 2014

LITT OM Å HA SØNDAGEN



Moi denne denne søndagen!
(kransen på speilet glemte vi da vi ryddet vekk jula på fredagen)



Hur mår ni, my sweet friends?!!
En finfin søndag har det vært så langt. Begge gutta er (-så langt!) ennå i humør til å dele på lekene sine og sitter svært opptatt med sitt på gulvet mens bankmannen & jeg koker sammen dagens frokost. Etterpå skal vi alle ut i januarsola for å brenne av litt energi og så har vi lagt inn et lite barselbesøk hos gode venner for å se og lukte på og dikke og si "nææææ, så fin" en liten baby:)) 








Men nå ropes det på meg fra kjøkkenet her.

Maaaaamma, fjokost!!


En supergod frokost venter meg, -det vet jeg, for jeg kan kjenne duften av varme rundstykker og jeg hører smoothiemakeren gå på ful speed der ute. 






SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig