tirsdag, januar 21, 2014

LITT OM ROSA PAKKER OG By MB






Som jeg har ventet på denne!
En lekker, rosa pakke plukket opp hos CARMA i går.




Selv om vinteren ennå henger med oss, er det vår i vente. 
-i vente, hører du?!!

Er egentlig ikke så glad i salg da jeg sliter litt med å finne de rette tingene som kan vare over en sesong. De klassiske tingene mener jeg. Men når jeg endelig finner de, slik som denne superfine blusen fra MB, er jeg så fornøyd!






Har akkurat spist en god lunch og drukket en cappuccino og jeg kjenner at jeg ikke er helt i hundre ennå etter siste ukes sammenhengende sykdomsmareritt:(
Hadde egentlig tenkt å ta en sveng ned til tigerstaden denne helgen for å besøke min søster på bursdagen hennes, men jeg mangler rett & slett overskudd. Armen har igjen slått seg helt vrang og nå venter jeg på MR for om jeg må operere den:((
Håper det ikke går så langt...


Nå kjører vi tirsdag dere og
vi ses snart



SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig