mandag, januar 20, 2014

M A N D A G




Dagens frokost. En fin start på uka & mandagen.




Har det vært en finfin helg?

Litt god frokost & pc'n denne iskalde mandagen. Har akkurat fått avgårde hele familien og igjen er det stille i hele huset. Bankmannen kom hjem i går ettermiddag, dypt savnet denne helgen av hele familien. Ikke så greit å forklare en på 2 og et halvt år hvor pappa er når savnet blir som størst, men vi kom oss da gjennom helgen! Har sovet såååå godt, men alt for lite denne helgen. Natt til lørdag våknet Albert sikkert 100(!!) ganger. Kombinasjonen hoste & tenner var ikke særlig god og jeg sprang mellom sengen vår og rommet hans hele natten for å trøste litt til han sovnet og våknet igjen til noe som føltes som sikkert hvert kvarter. I går hadde vi ikke lagt oss før Cornelius kastet opp og jeg fikk æren av å skifte på senga flere ganger i natt!!






Men nå venter en varm dusj der oppe og etterpå min årlige tannlegekontroll. Har heldigvis aldri hull, men noe gøy er det jo ikke akkurat!! Etterpå skal jeg svinge innom CARMA for å hente noen godsaker som jeg handlet på salg sist uke.



See u soon






SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig