fredag, januar 10, 2014

MAMMAER & Efva Attling





NoaNoa & Efva Attling



Heia helgen!




Her er vi såååå klare for helgen nå. Har akkurat svingt alle herrene i huset på jobb og bhg, og har noen timer for meg selv før alle er hjemme igjen og det braker løs igjen. I kveld blir det nyttårsbord for bare oss damene og jeg har forberedt meg godt. I seng før kl 23 i går kveld, noe som er uvanlig tidlig for meg. Men kanskje holder jeg ut litt lengre i kveld da??




Måtte bare vise dere årets julegave fra mannen. 
Han dro til med dette vakre smykket fra Efva Attling (Sleeping Beauty) helt uten hjelp og hint i år. (-men tror kanskje han har fått med seg at det var en favoritt høyt oppe på ønskelisten til nissefar!!). Jeg trodde det nesten ikke da jeg åpnet esken og fikk se dette utrolig vakre smykket som skal henge rundt min hals så mange ganger fremover:D

Lykke...






Men nå skal jeg en liten tur innom frisøren for å få litt mammalyx, fix & føn før kveldens festligheter. Har vært så lite partyfaktor på meg de siste årene. Barna har selvsagt kommet forran invitasjoner, fest & morro. Men endelig kan jeg også slippe meg litt løs igjen, -og en kveld med masse fine og sterke mammaer er helt klart en høydare! 

Men nå plinger det i telefonen og noen vil visst treffe meg, -må løpe.



Ha nå en finfin fredag da!








SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig