tirsdag, januar 28, 2014

THE PERFECT SPOT FOR A COFFEE LOVER!







Av og til kan jeg sitte (-og stå) i timesvis og bare se utover byen vår og fjorden utenfor. -Hvis jeg er alene hjemme v.o.m uten unger som løper rundt og det er helt stille i huset!




Heia!


Ja dere forstår sikkert min lykke over å ha en så fin stol i stuen. Vår fine, grå Spinnaker stol som vi måtte vente så lenge på da den ikke var å få tak i. Men da den endelig kom på plass etter laaaang ventetid, ble det så superbra. 
Selv om jeg synes det er veldig upraktisk med noe annet enn parkett når man har små aktive barn, har jeg alikevel utrolig lyst på et nytt gulvteppe. Men både jeg og bankmannen er enige om å vente til barna blir litt større og vi alikevel skal legge nytt gulv. Dermed må jeg nok holde ut litt lenger med den gyselige, gule parketten vi i dag har:(



Tror jammen jeg skal hive sammen en salat til lunch i dag.
Føler meg så peppet etter noen timer med styrketrening på gymmen i dag:
Målet er to ganger pr uke med styrke & intervalltrening fremover, så får vi se hvor lenge jeg klare å holde dette målet fremover?!!
   


koz

SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig