fredag, mai 02, 2014

HAPPY (inneklemt) FREDAG






Min fredag akkurat nå!




Heia fredagen, mai og helgen igjen!


Dette er en sånn dag, en inneklemt dag som vi sier her i landet. Jeg har akkurat landet hjemme igjen etter en liten sving innom jobben og siden det er fredag og greier, ble det litt godt for både magen & hodet. Lader litt før jeg skal avgårde å hente barna i bhg´n og få satt på nye dekk på bilen. Mye jeg kan gjøre selv, men akkurat dekkskift, -der setter jeg pengene mine på fagfolk gitt!

Snart helg og det betyr fredagspizza. I dag spiser vi den ute med besteforeldre og en fetter fra tigerstaden. Intet grillvær mao;( Flere dager med snø og sludd i luften nå... Noe som gjør at våren ligger litt på vent, ennå...:((

Hva gjør dere denne helgen friends?!



Ha en finfin helg.



KOZ







SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig