mandag, juni 23, 2014

LITT FINT PÅ SOMMERSALG






Litt nytt på sommersalg herifra kom endelig på slutten av uka.
Mye fint som jeg ikke har rukket å pakke opp enda.





M A N D A G E N!




Første uka med skoleferie for de fleste barna nå, men her har vi ikke helt tatt fri enda. Jeg har noe jobb jeg skal få unna og bankmannen planlegger ny terrasse kombinert med laaaang pappaperm denne sommeren.

Like greit er det kanskje...
 Ute har graderstokken ennå ikke krøpet over ti grader og regnet som har fulgt oss i snart to uker nå, henger ennå med. Derfor ligger jeg i sengen med en latte og mac´en mens jeg hører regnet på takvinduet denne mandagen og funderer over å måtte krype opp snart for og fixe til morgendagens bursdag.



Litt kakefix og gavefix står på planen i dag, men aller helst vil jeg bare dra dyna over hodet igjen til noen kommer inn og forteller meg at sola er tilbake og vi kan ta sommer igjen!







SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig