lørdag, september 13, 2014

MAMMA UTE OG SVIRRER!






Ikke hver dag en litt sliten småbarnsmamma legger til ut på kveldene, men i går ble det litt vin i glasset med hyggelig jente-selskap!!






Dermed ble det en liten oppdatering av garderoben også i form av denne superfine toppen fra MB. Helt klart en ny garderobefavis.


Heia lørdagen!!


Gaaaah, en litt sliten mamma her i dag. Ikke fordi det ble for mye vin, nei - er ikke mange dagene i uken jeg holder ut til særlig mye over 11 på kveldene før jeg må krype til sengs! Men i går ble det altså litt senere, men gutta var supersnille og lot meg sove til litt over 8 så da henter jeg meg raskt inn igjen med noen latte og en god frokost. Her skal vi straks tussle nedover mot butikken en tur. Har lovt gutta is på lørdag hele uka, så i dag må jeg vel innfri!!I -Og godværsdagene i september må vi nyte til fulle nå på senhøsten. 


Ha en finfin lørdag da alle sammen!!


See you later!!!!





SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig