mandag, desember 29, 2014

ÅRETS JULETRE - og litt til!!







Taa-daaa, sånn ser årets juletre ut hjemme hos oss!

En pyntemix av sølv, litt gull, engler, papirklipp, stjerner og noen røde kuler innimellom som barna ville henge opp. Ganske så tilfeldig ble det mest av hvite pakker med grått bånd under treet i år.






Vårt julebord på julaften var dekket med finservise på tykk, lys grå linduk helt fra Russland som min mor kjøpte til meg for noen år siden, mørke grå linservietter pyntet med edelgran og en rød rose på hver kuvert. Lilje sølvtøy og noe arvesølv og kongler som skaper julefølelse!

Enkelt, men greit.






I dag tusler jeg bare litt rundt her hjemme i et stille, tomt julehus. Bankmannen er på jobb en liten tur og begge guttene er borte i dag så alt er stille og jeg har masse tid til meg selv!! Tror jeg skal dra en tur ut for litt frokost, begynner å bli litt lei all julematen nå - så en enkel cappuccino & croissant frister! Skal handle litt klær til barna men ellers er dagen fri. 

D e i l i g!!





SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig