onsdag, februar 04, 2015

GESTUZ







Jeg har vært innom CARMA og klemt strøket og klappet på den et par ganger i høst! En favis i lys beige strikk fra Gestus som har ropt på meg leeenge nå og jeg har ikke slått til. Hatt is i magen for det var jo ennå noen igjen i min størrelse. Og dermed en mulighet for å gjøre et kupp når salget startet! 

-Og sist uke hang den der. En igjen, halv pris og greier. Ventetiden var endelig over.
Jippi!!







La oss si det sånn, -lengselen etter sommer er ikke noe mindre nå. 

Slaps, kulde og minusgrader - ikke helt min greie nei. Drømmer om å søke tilflukt noen år i et land med VARME dager hele året. Jaja, drømme får man jo alltids gjøre... Hvem vet dreams do come true men akkurat nå, reality checks in når jeg ser ut av mitt vindu...






SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig