torsdag, mars 05, 2015

GUTTEKLÆR








Så kom våren og banket på og med den også et gravis skifte i garderoben både til liten & stor. Selv har jeg allerede funnet frem ballerinaene og i barnas garderobe dukker det stadig opp tøy som mimmer oss om at varmere tider er på gang.

Jeg kan med hånden på hjertet innrømme at ca 75 prosent av barnas klær nok kommer fra designere/favorittmerker som Burberry, Ralph Lauren (som kjøpes i USA da prisen er mye billigere der enn her), og Gant for å nevne noen. Tilbudet av barnetøy her i vår lille by er heller ikke så stort, så muligheten for å gjøre kupp på nett er kjærkommen! Styrer som oftes unna de store kjedene, -mye pga kvaliteten siden barneklær utsettes for mye mer slitasje enn vårt tøy gjør. Men fra Zara og KappAhl (Newbie), plukker jeg stadig med meg tøy som svarer til mine forventninger om kvalitet og som matcher resten av garderoben.   



Jaha, barneklær altså - tror faktis jeg kjøper mer klær til barna enn til meg selv...








SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig