mandag, mars 09, 2015

TIL OG MED PÅ EN MANDAG...







Heia mandagen & ny uke til dere alle sammen!

Vet ikke hvordan det er med deg men mandager kommer alltid for tidlig for meg og etter en ganske så bra helg, våknet vi opp til snødekte hus og fullstendig kaos i trafikken i dag. Men nå som jeg har kommet meg helberget gjennom kaoset med sånn nogenlunde nærvene i behold etter at barn og mann er levert på sine respektive adresser for dagen, -kan jeg endelig starte denne uka med en Cup of jo! Har egentlig ikke så mange planer for dagen, men i dag starter e n d e l i g arbeidet med et gjestetoalett som vi har utsatt siden vi flyttet hus for sånn ca 5 år siden. Nå blir det orden, og designet er kanskje litt uvanlig for min del, men det blir dødsstilig - tror jeg!!






Happy Monday to you!






SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig