mandag, oktober 17, 2016

VERDENS BESTE OG MEST SLITSOMME JOBB!





Disse to altså!!


Love of my life. Kuleste gutta mine - av og til verdens mest slitsomme jobb, men samtidig verdens beste jobb!


Denne helgen altså! En helg helt for meg selv og det har vært FANTASTISK - for det må være lov å si det høyt, av og til trenger en sliten småbarnsmamma & bankfrue litt tid for seg selv, nemlig. Og denne helgen, -eller weekend som det faktisk ble, siden resten av familien dro på hytta på torsdag, har jeg bare gjort bare mine ting. Jeg har spist sushimiddag og drukket prosecco på restaurant en helt vanlig torsdag, tenk det! Løpt før frokost i den crispe høstluften og drukket litervis med Lipton & ingefær etterpå. Og så har jeg spist ost, mye ost! Oliven og sjokolade. 

-Og sett urimelig mye på tv, dvs jeg har oppdaget en masse nye serier på Netflix som nå kommer til å okkupere kveldene mine fremover!




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig