fredag, mai 20, 2011

Bygge rede del 2.




For noen uker siden hadde vi noen hektiske dager i hovedstaden med baby shopping, men akk så mye vi fikk gjort. Juno/Kili barnesengen står nå trygt sammen med den nye barnevognen fra Emaljunga og bare venter på å bli satt sammen. Kan nesten ikke vente, synes begge to er så flotte og gleder meg sånn til det nye badet blir ferdig sånn at barnerommet endelig kan tas i bruk. Har fått orden på noen småting da, gikk litt bananaz her etter jul med shopping av babyklær og en del leker. -"har du kjøpt denne"?? sa mannen min da jeg kom hjem med bilen. Han delte tydeligvis ikke min entusiasme for veteran-lekebiler!
Vi hadde noen deilige dager i tigerstaden med sommertemperaturer innimellom. Sitte på Aker brygge med deilig mat og kaffe latte i timesvis og bare se på alle menneskene, litt shopping innimellom og spise deilig middag (hele 10 retter!!) på Palace grill som min mann overrasket med den ene kvelden, han kan virkelig overraske innimellom!
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig