søndag, mai 29, 2011

Søndagspyssel...



Søndag morgen og litt blogging...
I dag er alt stille i huset da b-mannen er hos sin mor for å sette opp garderobeskap. Jeg slapper av med en lett søndagsfrokost og Ipad mens jeg leser gjennom masse fin blogger der ute.
Tror nesten jeg er litt avhengig av Ipad, etter at den kom i hus blir det ikke det samme med pc lenger. Av og til er den så populær at jeg og b-mannen nesten sloss om hvem som skal ha den, har lurt på om vi må anskaffe oss den siste utgaven også, så har vi en hver!

Ble en sen, men kjempefin kveld i går da mannen tok med sin gravide kone og sin svigermor og svigerfar på det jeg mener er byens beste restaurant, 5 bord. Her spiste vi oss gjennom hele 8 retter med tlhørende deilig drikke. Kvelden tok ikke slutt før vi tuslet ut i nattemørket litt etter klokken 1 i natt, veldig fornøyd med hele kvelden. Særlig falt det i smak hos mine foreldre som har hjulpet oss så mye denne høsten og vinteren med husvask, oppussing, maling, hagestell osv. Verdens snilleste foreldre spør du meg!
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig