mandag, mai 16, 2011

Solkroken hjemme hos oss







Lenge vært stille her på bloggen nå, men det har sine grunner og noen av de ser dere på bildene over. Etter deilig påskeferie ventet hagearbeid, klipping av trær og oppussing av et bad på oss. Dermed strekker ikke dagene til med nok timer til jobb, hjem og blogg. Vi har endel prosjekter på gang som må være klart før vår lille prins kommer til verden i slutten på juni, men vi tar oss allikevel tid til å nyte solrike vårdager ute på terrassen i den "nye" solkroken jeg har laget. Enda er det litt i kaldeste laget på kveldene, derfor får reinsdyrskinnet ligge på en stund enda.
Sitteputene har jeg planer om å trekke om i et mer moderne og lysere stoff når jeg får tid... Foreløpig pakker jeg dem inn i hvite pledd slik at de matcher de nye putene fra Line K som jeg kjøpte i Oslo i påsken. Kommer flere bilder når det prosjektet er ferdig og det blir litt varmere i været.
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig