mandag, mai 16, 2011

Trenger en kick-start på den nye uken...



Mandag morgen starter med nydelig hjemmelaget honningkrisp, en skikkelig kickstarter! 
I morgen er det 17.mai og nesten som alltid er det meldt utrolig dårlig vær her i Trondheim. For vår del betyr nok dette en dag forran tvn med masse god mat og snop mens vi ser det meste av 17.mai programmet på tvn. Orker ikke traske rundt i byen gravid og sliten i regnet. Får heller kose oss hjemme og ta det igjen neste år.
Som dere sikkert ser har jeg forflyttet meg litt her inne i blogglandia og byttet bloggplatform. Har lenge blogget på blogg.no men synes ikke dette ga meg så mye. Etter endelig å ha funnet min egen form på bloggen, fant jeg ut at blogspot.com er mer for meg.
Håper dere som følger den gamle bloggen min vil være med meg over hit, og takker for alle koselige kommentarer og følgere på den gamle bloggen.
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig