onsdag, juni 15, 2011

Kjøkken og spisebord

 Vårt kjære spisebord hvor vi inntar de fleste måltider.

De siste dagene har vært ganske like værmessig, sol fra morgenen og regn på ettermiddagene. Dagene har derfor vært ganske like her hos oss. Vi prøver å få gjort unna mest mulig i hagen før regnet setter inn, så må vi raskt trekke inn for å fullføre prosjekter innomhus. I noen dager nå har vi ventet på elektriker sånn at det nye badet vårt skal bli klart. Og i dag sitter jeg her og venter ennå....
I dag har sommerværet fullstendig slått over i 10 grader og regn, dermed er det ikke stort annet jeg kan gjøre enn å nyte en latte mens jeg blar gjennom interiørmagasiner og lurer på om den lille i magen snart skal bli fristet til å se dagens lys!
Mammaen hans er så klar for det nå!

Min snille mamma tok med seg noen fine grener hjem fra hytta, og disse erstatter foreløpig blomster i den hvite vasen. Disse holder seg nesten evig når de har tørket, og blir fine å ta frem igjen som dekorasjon til jul kan jeg tenke meg.
Det nye kjøkkenet vårt i bakgrunnen er i sin helhet fra HTH og har ikke overskap men store skuffer, alle hvitevarene er fra Miele.
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig