mandag, august 01, 2011

the apple garden

Lite tegn til epler ennå...

Etter noen dager med ganske dårlig vær, tok jeg en liten tur i hagen for å se litt til frukttrærne våre. I vår klippet vi dem litt ned sånn at de skulle komme med mer frukt og se finere ut. Men desverre ser det ut til at de ikke vil belønne oss med særlig mye fruk denne høsten. Klarte ikke å finne en eneste plomme eller et eneste eple etter nærmere ettersyn. - Og ja, jeg vet at man egentlig skal klippe frukttrær på høsten og ikke på våren slik som vi gjorde!
Får bare vente til neste høst med sylting og safting da (-ikke at jeg egentlig hadde så mye tid til overs for slike huslige sysler egentlig!).
Nå skal jeg kose meg med en latte ute på trappen mens jeg skummer gjennom noen magasiner jeg kjøpte her på fredag, imens jeg venter på at den lille prinsen vår skal våkne fra sin lille formiddagshvil. 

I kveld venter vi koselig familiebesøk fra Tromsø, så da har jeg en STOOOR liten unnskyldning til å bake og nyte den deilige kladdkaken fra forrige uke, en gang til!!

koz & klem
T
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig