lørdag, august 20, 2011

Eplehagen bærer lite håp om frukt dette året.

For en effektiv lørdag formiddag, har ryddet på loft og nede i kjeller mens mannen samlet opp alt hageavfall. Så nå er bankmannen på vei til fyllinga med full henger av skrot og avfall. Føles kjempegodt å få ryddet bort masse som har samlet seg opp siden vi flyttet inn i oktober.

Gikk meg en tur i hagen i går for å se om frukttrærne snart vil gi oss noen godsaker i høst, men dessverre ser det dårlig ut. Måtte klippe ned trærne nå på vårparten, -og JA, jeg vet at de egentlig skal klippes på høsten! Men slik ble det da ikke, og derfor får vi nok en laber fruktavling denne høsten, men håper på bedre tider neste år.

Nå skal jeg kose meg med en latte mens jeg venter på at minstemann skal våkne og bankmannen kommer tilbake. Da venter litt shopping og kanskje litt lørdagskos senere i kveld.
En finfin lørdag til dere alle!

kos & klem
T
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig