fredag, september 16, 2011

fredagsmys

 Akkurat nå, fredagsmys for liten og stor 

Todelooo søte bloggiser!

- Og da var helgen her igjen!
Akkurat nå koser jeg meg med en latte og denne boken som falt ned i postkassen vår i går. Har gått en liten stund siden Ragde sin siste bok, så nå er jeg veeeeldig spent hva slags små smil og gleder denne boken vil bringe frem hos bloggersken. Venter også på at en annen liten godbit fra Odd Molly som jeg klikket hjem her tidligere denne uken, skal falle ned i postkassen min, -kan nesten ikke vente da jeg har lett lenge og vel etter denne. Blogges så snart den er kommet inn i sitt nye hjem! 

På lørdag venter en liten fotoshoot på lille Cornelius. Da skal vel mamma & bankmannen skal få sprunget litt av seg for å underholde sjefen slik at bildene blir toppers! Er vel ingen stor hemmelighet at besteforeldre forventer bilder av lille Corneliusprinsen i pakkene under treet i år?...

Nå skal jeg gå tilbake til boken min og Cornelius som for tiden sover søtt i stolen sin ved siden av. Kvalitetstid, kvalitetstid, kvalitetstid sier nå jeg...
Ha en finfin fredag der ute, så blogges vi senere!!
   

kos & klem
T
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig