fredag, september 30, 2011

hello friday

Dagens bloggerske i Ti-mo og Hunters.

Fredagshilsen til dere alle!

Bloggersken på vei ut for å skifte dekk i dag. Nei, jeg skal ikke skryte på meg slike ferdigheter (med mindre jeg punkterer og bare MÅ skifte), det er fagpersoner som skal få utføre oppdraget! Imens skal bloggersken og Cornelius rusle litt rundt på kjøpesenteret like ved. Er vel egentlig ikke så veldig glad i store senter, liker best å går rundt i små butikker som kan være litt ulik alle andre, men må slå i hjel litt tid mens jeg venter på at nye dekk kommer på.

Fredagen har igjen kommet over oss og fyfasan så fort uka går! Synes nettopp det var helg jeg. Siden været for helgen ikke er mye og juble for, blir det vel innekos og litt husvask på bloggersken. Venter invasjon kommende uke fra min kjære søster og hennes tre barn som skal tilbringe høstferien hos oss og besteforeldrene. Dermed må vel gjesterom ordnes & stedas.

I kveld blir det fredagskos med biff og litt godt, rødt i glasset, etterfulgt av gullrekka på tvn!

Måtte bare vise den søte blondekanten på den nye kjolen fra Ti-mo!

En finfin fredag til alle dere søte blogglesere der ute.

kos & klem
T
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig