onsdag, september 28, 2011

hjemmekontor

My home office.

Tingeling fra meg!

Et lite sveap fra hjemmekontoret i dag.
Har endelig fått opp de vakre bildene jeg kjøpte på nettet i høst. En hjort fikk også komme opp på veggen med all sin pryd som knagg!

I kveld blir det atter babysvømming her i familien, og vi håper det går greit denne gangen også. Skal prøve å sove litt mere før vi drar denne gangen (Corneliusen), og ikke stresse så mye (foreldrene altså!).
Nå venter en liten sushi-lunch bloggersken, før regntøy og Hunters må på for "a walk-in-the-rain" med lilleprinsen.
En finfin lille-lørdag til dere alle!

kos & klem
T
SHARE:

5 kommentarer

  1. Heisan! Disse sommerfuglene er så fine - jeg har den ene! Kjekt her hos deg - følger med deg videre jeg!
    Heidi :)

    SvarSlett
  2. Kjempefint, du har god smak! :) Fortsatt fin onsdagskveld!

    SvarSlett
  3. Så fint hjemmekontor! Ønsker meg et kontorrom jeg også, men foreløpig må kjøkkenbordet duge!;)

    SvarSlett
  4. Kjøkkenbordet duger lenge, selv har jeg et arvet spisebord fra mine besteforeldre. Koselig med ting som har spesiell betydning og minner synes jeg.

    SvarSlett
  5. Tusen takk for så koselige kommentarer
    Kos&klem
    T

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig