mandag, september 19, 2011

hurry hurry hurry, not qick quick quick!

Dagens bloggerske, Odd molly, Ti-mo tights, Hunters og Becksøndergaard skjerf.

Tjohoo!

Dagens bloggerske på vei ut døren for å rekke baby-sang og kiropraktortime!
Etter at Cornelius kom til verden har jeg vært konstant ute i siste liten til alt vi skal gjøre. Jeg som aldri kom for sent til avtaler, har mistet all begrep om tid og planlegging. Vi haster alltid avgårde til alle avtaler i siste liten, dermed blir det en del stress og jeg liker det ikke! Samme hva jeg gjør, klarer jeg alltid å være ute i siste liten. Må vel bare innse at så lenge Cornelius er så liten, vil vi alltid ha problemer med å komme oss avgårde til rett tid, -eller hva sier dere andre småbarnsforeldre?

Andre ting som også går fort, er helgen. Før jeg vet ordet av det er det søndag kveld og jeg sitter i sofakroken og lurer på hvor disse to dagene ble av. Vi kom oss sånn passe gjennom fotograferingen på lørdag da hovedpersonen selv balanserte på en tynn linje mellom glede og lite tålmodighet i mangel på nok søvn før vi dro. Fotografen trøstet oss med at dette ikke var uvanlig og at hun hadde mange fine bilder, så vi trengte ikke bekymre oss for det. Om dette var trøstende ord eller oppgitthet er vanskelig og si!! Bankmannen og bloggersken ble i hvertfall litt stresset av det hele!

Nå venter en liten trilletur med sjefen og middagslaging, tror jammen det blir en liten Toro-greie i dag for å gjøre det hele lettvint på en mandag...

kos & klem
T 
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig