torsdag, september 22, 2011

kanskje jeg skulle....


bake en eplekake?

Bonjour madames et monsieurs

Ikke mange epler å spore der oppe i treet nei, kanskje nok til en liten tarte tatin hvis jeg er heldig...
- Men neste år blir det, det lover jeg!

En busy mammy i går, prøvde å finne bikini/badetøy til babysvømmingen i går kveld. Viser seg at alt av lettere sommerbekledning forsvant i flyttelasset sist oktober og har siden ikke vært å oppdrive. Lurer på hvem som tok den esken på fyllingen i stedet for inn i huset...
Måtte derfor ut på kriseshopping. Ikke mange butikker igjen med særlig stort utvalg av badetøy nå i september, men det ordner seg for snille piker (-og stressede mammaer) alltid!!
Dermed ble det babysvømming på alla mann, inkludert bloggersken. Var veldig spent på hvordan Corneliusen ville reagere da, men med en stødig og trygg pappahånd å holde i, gikk det bra. (bankmannen er tidligere svømmemann og derfor stoooor fan av vann og alt som har med vann og gjøre, deriblant babysvømming).

Nå blir det litt latte- og sofamysing mens jeg ser gjennom mine favisblogger og venter på at gårsdagens badenymfe skal våkne.

Hvem sa at nedfallsfrukt ikke er vakkert...

kos & klem
T
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig