tirsdag, oktober 11, 2011

i helgen...

Kom søte familien hjem med denne buketten.

Grip tirsdagen.

Ennå ikke kommet over at huset igjen er så stille etter helgen...
Selv om jeg og Cornelius storkoser oss hjemme nå i høst, savner jeg innimellom voksenselskap. - og særlig etter at fine stooorfamilien igjen dro hjem på søndag. Er veldig greit og ha denne bloggen som et lite motstykke til ammetåke og bleieskift, selv om jeg aldri ville byttet det ut med noe annet!
Siden det denne uka er høstferie for de fleste her i byen, blir det mest hjemmekos på oss. Ingen barnesang eller barseltreff denne uka, - men babysvøm blir det som alltid på onsdag.
Tror nesten jeg må hive meg i bollefix igjen jeg. 40(!!) boller og kanelsnurr gikk ned på høykant denne helgen med kakao for liten og stor. Er noe ekstra med høsten som gjør at vi koser oss litt ekstra, jeg for eksempel, baker mye mer på høsten enn ellers på året. Har noen av dere det sånn også?

Så grip tirsdagen alle mann og kos dere med god samvittighet litt ekstra i dag!

kos & klem
T
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig