onsdag, november 16, 2011

lillelørdag

Tidlig onsdag morgen ligger denne førnøyde herren og flørter med meg på teppet sitt nede på stuen!
(skjorte ZARA og pledd fra Rørostweed)


Fine lillelørdag, here we come!



Akkurat kommet hjem etter en liten trilletur med prinsen på bildet over.
Bloggersken skal nå kose seg litt med "nytt" Bonytt (fikk det forrige uke men har enda ikke rukket lese det) og en deilig latte. 
I dag krøp graderstokken under null grader på vår trilletur, men jeg holder stadig på at det ennå er høst baaaare litt til. Snart kommer vel snøen...

I dag blir det babysvømming og en liten sving innom posten for å hente en etterlengtet pakke med palmeolje-fri-barnegrøt som min snille søster kjøpte til meg sist uke. Etter reportasjen  på NRK for noen uker siden, har denne grøten vært utsolg i alle svenske byen nærmest den norske grensen. Men HELE fire esker klarte min søster å trylle frem på en liten Konsum et stykke inn i Sverige!
Man vil jo gjerne gi barna sine det beste, men det beste er ikke alltid like enkelt!




Nå mammakos. Kladdkake med bringebær & krem pluss en latte og siste Bonytt.
Ordentlig lillelørdag dette!


kos & klem
T
SHARE:

1 kommentar

  1. Flotte hverdagsgleder. En fredfull stund med et blad og en god kopp med noe varmt i - det er lykke. Det er også en herlig måte å hente litt energi på. Skålen med kake og krem ser også helt fantastisk ut! Mmm. :))

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig