torsdag, november 17, 2011

Middag & Giveaway

Dagens middag ble en ny kulinarisk opplevelse.


God kveld


Måtte bare innom en liten tur med denne deilige middagen som vi hadde i dag. Ikke alltid like spennende å finne på middag, derfor har jeg den siste tiden søkt hjelp i min grandiose kokeboksamling og i dag kom jeg over denne kullinariske opplevelsen.
Da vi har reist endel (og spist endel) de siste årene, har jeg opparbeidet meg en sunn skepsis til mange kokebøkers fremstilling av ulike lands matretter. Mange for-norsker oppskriftene og rettene blir da ikke autentisk. Men i dag kan jeg ikke si at jeg ble skuffet, for denne oppskriften fra boken "Bent Stiansen til hverdags" er helt klart ikke tilpasset norske ganer, og smakte helt klart som en thailandsk red curry skal smake. Den hadde trøkk kan jeg vel si!!
Fikk ordentlig feriefølelse igjen og minnene strømmet på.
Kan virkelig anbefales!

Husk også å melde deg på giveaway'en jeg har gående hvis du ønsker deg den fine pakken.

Nå skal jeg kose meg med en kopp varm gløgg mens jeg hummrer meg gjennom DAG på tv'n!

kos & kveldsklem
T
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig