torsdag, november 03, 2011

velkommen november

Så var november her igjen da...
- Og jeg slår til med et dagens igjen! Hunter støvler, tights By Ti-Mo, skjerf men kameler fra Becksøndergaard.


Mornings søtte bloggvenner.

Jepp, i dag måtte hansker, skjerf & strikkejakke frem. Surt og kaldt på vår lille trilletur i dag, men prinsen har det heldigvis varm og sover søtt der nede i vognen sin. Tenk at livet er så enkelt, -mat, søvn og ny bleie!

Denne helgen dro vi som nevnt en liten tur til Åre med fine familien. Foruten godt selskap, god mat og drikke, ble det også tid til litt shopping innimellom. Badeskuffen fikk påfyll av noen kjære favoritter som jeg hadde gått tom for.

-og litt nytt fikk også plass!


Nå blir det en liten tur til byen for å bestille noen julegaver til venner og familie, kan desverre ikke fortelle så mye om det ennå, men nærmere jul kommer det vel noen små hint!

I går skulle jeg prøve meg på litt hjemmebakst og valget fallt på muffins. Sitron & vanilje frosting til min mammas cupcakes hørtes spennende ut, men rakk bare å bli halvferdig, må prøve å få gjort unna disse senere i dag.
Pix kommer hvis det går bra!

Håper dere tar turen innom også i morgen, ukens beste dag i morgen vet dere, så ses vi da.

kos & klem
T
SHARE:

1 kommentar

  1. Innom for å ønske deg en herlig helg! Kjempekule UGGS tøfler :) PS: Jeg har en ny give away i bloggen min nå, ser at du liker å bake... ;)

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig