mandag, desember 19, 2011

helgens pix

Vintergågate.


Morn nye mandag & uken.


Brrr, så utrolig kaldt og vinterlig det har vært i helgen.
På med lue & votter for her skal det ikke fryses! I dag ligger tåken som et teppe over hele byen mens snøen laver ned. Absolutt innevær men sånn blir det nok ikke, for i dag er mine dager som blondine talte.
Vel , ikke helt over da, men nesten. Har fått time til de flinke damene på ReStyle her i byen, så i dag blir det striper & farge på bloggersken. Fresht og nytt forhåpentligvis!

Begynner å gå opp for meg at det bare er 4 dager igjen til julaften, hjelp hvordan skal jeg bli klar med alt??


Helgen gikk med til baking & julegavehandling. Er nesten i mål der, men som vanlig står det litt igjen. I går rundt midnatt kom iskaken til julaften endelig i fryseren. Bakte fiken & valnøttbrød gjorde jeg tidligere på dagen innimellom juletreshopping og en liten sveip innom IKEA. IKEA, som faktisk ikke var så jurassic park som jeg fryktet!!!
Dermed er jeg sånn greit i rute, bare litt julebakst, husvask & pynting igjen.
Hva med dere damer, er dere i rute dere?

NEI, så fort tiden går, nå må jeg løpe. Bestemor & bestefar skal passe prinsen i dag mens mamma er hos frisøren. Så da vet jeg at de får noen morsomme timer sammen. Cornelius storkoser seg når de kommer innom og savne over hodet ikke mammaen sin.


Fire dager igjen damer, nå griper vi denne nye uken dere!!

kos & klem
T
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig